Vragen
Antwoorden op Jouw Vragen
Bij Restaurant Het Wok Paleis willen we dat jouw bezoek vlot verloopt en zonder onzekerheden. Daarom hebben we een lijstje samengesteld met veelgestelde vragen, zodat je makkelijk je weg vindt in jouw culinaire avontuur. Of je nu meer wilt weten over ons menu, reservaties, speciale formules of andere zaken – je vindt hier de antwoorden die je zoekt.
Hieronder vind je een handig overzicht van de meest gestelde vragen, telkens met een duidelijk en informatief antwoord.
Parkeren
Waar kan ik parkeren?
Parkeren kan naast ons restaurant voor zover er parkeer ruimte is.
Rekening & betalen
Kan ik bij jullie op rekening betalen?
Voor bedrijven en instellingen die geregistreerd zijn bij een erkend ondernemingsloket, bieden wij de mogelijkheid om op factuur te dineren. Hiervoor hanteren we de volgende voorwaarden:
Een geldig identiteitsbewijs en een bijhorend visitekaartje van de verantwoordelijke of gemachtigde persoon.
Een recent uittreksel van het ondernemingsloket (maximaal 3 maanden oud).
Een ondertekende betalingsafspraak, in te vullen bij aankomst.
Een ondertekende kassaticket na afloop van het diner.
Is het mogelijk om apart af te rekenen?
Om wachtrijen aan de ontvangstbalie te vermijden, verkiezen we één gezamenlijke rekening per reservatie, tafel of gezelschap. Tijdens drukke weekends en/of feestdagen behouden we ons het recht voor om gesplitste betalingen niet toe te laten.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Bij ons kun je betalen met diverse opties: contant geld, PIN of met onze eigen cadeaukaart. Houd er rekening mee dat wij geen (cadeau)bonnen van derden kunnen aanvaarden.
Is het mogelijk om met diner- of andere-bonnen te betalen?
Helaas kunnen wij geen betalingen accepteren via (cadeau)bonnen van derden. Dit komt mede door de hoge kosten en de administratieve verwerking die hiermee gepaard gaan.
Kan ik de rekening splitsen?
Het is helaas niet mogelijk om de rekening te splitsen en afzonderlijk te betalen. Om een vlotte service en doorstroming aan de kassa te garanderen, kunnen we deze werkwijze niet ondersteunen.
Voorwaarden Vooraf betalen
Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
U kunt uw reservering eenvoudig annuleren via de link in de e-mail die u bij uw reservering heeft ontvangen. Heeft u vooraf betaald? Dan wordt uw betaling automatisch binnen één werkdag teruggestort, minus €2,50 administratiekosten. Bij aanbetalingen voor zaterdagen en/of feestdagen is restitutie helaas niet mogelijk.
Wat zijn de administratiekosten?
Bij online betalingen wordt er €1,50 aan administratiekosten per reservering in rekening gebracht.
Wat zijn de kosten bij annulering?
Bij annulering wordt er €2,50 per volwassene in rekening gebracht.
Tarieven
Zijn er kosten verbonden aan baby's?
Kinderen tot en met 2 jaar eten gratis (drankenforfait van €2,60 van toepassing). Dit tarief en bijkomende info vind je terug op onze prijspagina. We vragen je vriendelijk om dit bij de reservatie te vermelden, zodat we hiermee rekening kunnen houden bij de tafelschikking. Hou er ook rekening mee dat een Maxi-Cosi of kinderwagen extra plaats inneemt. let wel op dat niet alle tafels voldoende ruimte bieden hiervoor.
Hoe wordt het tarief bepaald op speciale dagen?
Op speciale dagen gelden onze weekendtarieven. Dit is van toepassing op de volgende dagen: Nieuwjaarsdag, Valentijnsdag, 1ste & 2de Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1ste & 2de Pinksterdag, Moederdag, Vaderdag en Kerstavond (24 december). Voor de Kerstdagen gelden andere prijzen, die we tijdig zullen aankondigen.
Wat zijn de kerstprijzen?
Tijdens Kerstperiode hanteren wij speciale kerstprijzen, die jaarlijks rond begin oktober worden aangekondigd.
Op welke feestdagen hanteren jullie andere prijzen?
Op de overige feestdagen kunnen de prijzen afwijken. Op beide Kerstdagen gelden andere tarieven, deze worden rond de Kerst periode bekend gemaakt.
Onder feestdagen valt:
- Nieuwjaarsdag
- Valentijnsdag
- 1e & 2e Paasdag
- Koningsdag
- Moederdag
- Hemelvaartdag
- 1e & 2e Pinksterdag
- Vaderdag
- Sinterklaas
- 1e & 2e Kerstdag (gelden andere tarieven)
- Oudejaarsdag
Kunnen we met een grote groep bij jullie komen eten?
Absoluut, ons restaurant biedt diverse ruimtes en faciliteiten voor (grote) groepen.
Er komt één iemand later, betaald die meer/minder?
Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen op 1 reservering (tafel) te plaatsen. I.v.m. de tijdsduur per tafel is het alleen mogelijk om 1 soort arrangement te nemen per reservering/per tafel. Een persoon kan wel later aansluiten bij het gezelschap indien er vooraf voor deze persoon al betaald is voor het gekozen arrangement van het gezelschap.
Reserveren
Hoe kan ik reserveren?
U kunt online reserveren via onze reserveringspagina.
Wanneer moet ik mijn arrangement doorgeven?
U dient de duur van uw arrangement vooraf aan te geven bij de receptie of tijdens uw reservering. De tijd voor uw arrangement begint nadat u hebt afgerekend bij de kassa, niet bij binnenkomst. De aanvangstijd staat vermeld op de kassabon.
Moet ik een reservering maken?
Een reservering is niet verplicht, maar het wordt wel aanbevolen, vooral op drukkere dagen zoals vrijdag, zaterdag en zondag. Hierdoor bent u verzekerd van een plaats. U kunt online reserveren via onze reserveringspagina.
Kan ik een specifieke tafel kiezen bij het reserveren?
U kunt zeker uw voorkeur doorgeven, zoals een tafel bij het raam. We doen ons best om aan deze voorkeur te voldoen, maar we kunnen dit helaas niet garanderen. We danken u voor uw begrip hierin!
Hebben jullie vaste zittingen?
Wij hanteren alleen vaste zittingen tijdens Kerst en andere drukke speciale en/of feestdagen.
Reservering annuleren
Wilt u uw reservering annuleren dan kan dit eenvoudig via de mail die u bij uw reservering heeft ontvangen.
Jarig
Wat als ik jarig ben?
Als jarige ontvangt u een verrassingsdessert en een geschenk. Bijkomend geven wij u een korting van € 10,00 voor een kind (6-11j) of € 20,00 voor een volwassene op de maaltijd vanaf 4 betalende volwassen personen.
Geldt enkel op de dag van de verjaardag (tonen van ID).
65+ Korting
Ik ben 65+
Er is helaas geen korting voor een 65-plussers
Overige vragen
Hoe laat sluit de keuken?
De keuken sluit 30 minuten voor onze eindtijd, dus zorg ervoor dat je je laatste bestelling vóór die tijd plaatst.
Kunnen we langer blijven zitten nadat we klaar zijn met eten?
Natafelen is absoluut gezellig, vooral met een groot gezelschap! U kunt uw arrangement verlengen aan € 5,00 per persoon / per uur. Voor kinderen hanteren wij de prijs van € 2,50 per kind / per uur. Verlenging van het arrangement dient te gebeuren voor alle aanwezigen aan tafel.
Hoe gaan jullie om met allergieën en dieetwensen?
Wij hechten veel waarde aan het welzijn van onze gasten. We willen transparant zijn over de ingrediënten die mogelijk een allergie kunnen veroorzaken.
Hoewel we ons uiterste best doen, kunnen we helaas niet garanderen dat al onze gerechten 100% veilig zijn voor alle gasten met allergieën.
Voor diegenen met allergieën adviseren we om drukke weekenden te vermijden, omdat de keuken tijdens deze periodes soms fouten kan maken bij de bereiding van bestellingen, met mogelijke gevolgen voor gasten met allergieën.
Onze toewijding is om smakelijke en veilige gerechten te serveren. We verzoeken u vriendelijk om bij aankomst nogmaals aan te geven of u of uw gasten allergieën hebben, zodat we extra aandacht kunnen besteden aan uw maaltijd.
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Wij bieden onze eigen cadeaubonnen aan in elk gewenst prijsbedrag. Deze zijn te verkrijgen bij de receptie.
Is het restaurant rolstoeltoegankelijk?
Absoluut, het restaurant zelf is gelijkvloers. Als er rolstoelen in uw gezelschap zijn, laat het ons dan bij uw reservering weten, zodat we de tafelindeling hierop kunnen afstemmen.
Kan ik ook alleen wat drinken?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om alleen een drankje te nuttigen.
Ik ben afhankelijk van mijn rolstoel
Ons restaurant is rolstoel toegankelijk en vriendelijk.
Hebben jullie een rookruimte?
Wij begrijpen de behoeften van onze gasten die roken. Echter, om een aangename en gezonde omgeving voor al onze gasten te waarborgen, is roken binnen onze faciliteiten niet toegestaan. Wij nodigen rokers vriendelijk uit om gebruik te maken van de daarvoor aangewezen rookruimte buiten. Deze plek is ingericht om onze rokende gasten comfort te bieden, terwijl we tegelijkertijd zorgen voor een rookvrije omgeving binnen ons restaurant. Wij danken u voor uw begrip en medewerking.
Zijn honden toegestaan in het restaurant?
Klachten
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service. We betreuren het ten zeerste als u een onaangename ervaring heeft gehad. Als u een klacht heeft, horen we dit graag van u. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen. Uw feedback is uiterst waardevol voor ons en we zullen uw klacht met de grootste zorg behandelen. We streven voortdurend naar verbetering van onze dienstverlening.
Drank- en voedselverspilling
Verspilling van eten en drinken zien wij als zonde.
Verspilling van eten en drinken zien wij als zonde. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om hier eveneens rekening mee te houden. Indien blijkt dat er sprake is van daadwerkelijke verspilling, behouden wij het recht u hiervoor kosten in rekening te brengen: 10 € per bord, 1 € per sushi.